Friday, 16 April 2010

satu lagi sebab geli

satu lagi sebab untuk tidur malam. tolakkan semua kerja ke tepi. buat tak tahu buat tak pandang semua masterplan masterplan yang asyik dok panggil panggil aku. buang semua rasa nak tidur kat atas katil walau dia dah panggil setiap masa. biar biar. lek lu bhaii.

layan ni dulu. baru tidur. pastu baru fikir nak buat masterplan ke tak. haa buat macam ni pastu repeat lah kau sorang sorang next sem.

malang seribu kali aku palang sebab laki kat atas ni dah jadi laki fara. kalau tak memang dah jadi wallpaper pastu lagi aku tak tidur malam dok tatap muka ni juga.hmm

4 comments:

syuhaida fullstop said...

seungri ahli bigbang?
wah?minat korea jugak ke?samelah.

Syida Wakaka! said...

cube try g dragon heartbreaker. lagi geli :)

izzh rzak rock said...

syuhaida: kan kan kannn.pehh schomell sial.

syida: dah tengok dah. gila bapak geli dohh.tapi lagu best.jadi tak pe takpe

athfthn said...

gara gara go best doh. i'm learning the dance moves.