Saturday 4 December 2010

middle age crisis.

ishhh geram betul sebab semua benda tak fall into places dah. semua benda dah jadi tunggang terbalik dah sekarang ni. ishhh. memang betullah apa yang aku cakapkan dari dulu. aku akan stuck in this middle age crisis sampai bila bila pun.

tengok lah ni kat bawah ni, facebook dah tak boleh buka sebab ada ke dia kata yang aku ni main subahat subahat pulak. nak activatekan balik account ni kena ada security code pula. security code tu nanti dia hantarkan kat email address tu. padahal account email aku yang tu pulak dah kena hack berzaman dulu lagi. terus langsung satu jadah pun dah tak dapat nak buka.


kang ni kang lepas ni kang blogger ni pulak kang kena hack. semua benda pun nak kena hack. hgtosdiuhnskjdfk

nak ditambahkan lagi dalam middle age crisis ni masalh kat tempat kerja tu pulak. grrrr kenapakah kenapakah semua benda krisis krisis alam ni aku yang kena sekarang? aku belum masuk middle age lagi punnnnn.

p.s:// so guys, contact me trough my cell from now onwards. no more social networking for me. tsks.

No comments: