Monday 23 November 2009

macam hari pembalasan tapi kenapa manis?

haha, lawak je bila tengok page blog ni balik. last update ( ok fine), the only post is time january 2007??! haha dah berapa lama tu kak oii?

aku sendiri tak teringat pasal web blogger aku yang satu ni. tapi sejak account blogger aku yang lama dah kena hack. bukan account blogger tu je, account facebook aku yang lama pun kena hack juga. malah segalanya lah, segalanya pun ada juga orang baik hati nak luangkan masa nak hack jadi aku pun dengan semangat azam kental ni pergilah buat yang baru.

aku sebenarnya dah macam tak mahu nak ambil peduli lagi pasal blogger ni sejak kena hack tapi tiba tiba, tengahari tadi aku baru dapat tahu yang masih ada peluang untuk aku bangkit semula jadi aku pun fikir why not dohh. jadi ini lah dia. aku yang terlebih semangat, ingin buat semula. dan tulis semula dan erk, membebel semula.

untuk tengok blog lama aku yang di hack, tekan sini.

No comments: