Monday, 18 January 2010

emong

masuk minggu ketiga aku dah mula bosan dengan apa yang ada dekat perak ni. maaf ye. ini entry emo goth. malas aku nak tulis pasal apa yang ada dekat perak ni sebab kalau aku cerita bagai nak gila pun aku tak rasa yang membacanya ni orang yang lalui benda sama dekat perak sama tempat sama situasi dengan aku sekarang. kalau aku tulis pasal masalah yang sedang aku lalui sekarang ni pun macam tak begitu memberangsangkan sebab apa yang aku dapat nanti sebab yang membaca ni pun bukannya dapat membantu dari segala segi pun. kalau aku tulis pasal subang nanti aku rasa macam dah putus asa nak duduk kat perak ni lagi sebab tak mampu nak menanggung rindu (kononnn) yang kononnya sedang menebal. jadi apa yang aku patut tulis sekarang?

TULIS REPORT ASSIGNMENT KAU DAH BELAMBAK SEMUA SATU HARAM TAK BUAT ASYIK TIDUR DENGAR LAGU MAKAN KOKO KRUNCH TAK SUDAH.

2 comments:

za8yusoff said...

haha.
minggu babi.

kerangRebus said...

saba je la labu..mmg idup ngan asgment cam hmpeh..huh..