Sunday, 31 January 2010

this is what we call karma.

dulu, dulu yang tak berapa lama dulu, aku dengan bangganya kata kat orang yang aku sedang buat benda betul. yang aku tak bersalah. yang aku lah yang paling betul. yang aku yang teraniaya. tapi benda sebenarnya ialah sebaliknya, aku lah yang orang jahat nya sekarang ni.

tapi tu dulu. sekarang aku dah dapat rasa dah apa yang orang lain tu rasa. dapat rasa apa yang aku pernah buat kat diorang dulu. aku faham dah rasa diorang dulu. sakit. ye aku tahu.

dulu, iz pernah call aku tengah tengah malam cakap pasal dia kena karma. tapi aku tak berapa nak faham sangat apa yang dia cakap dulu. nak kata aku bolayan pun memang tak ahh. aku dengar apa yang dia nak bagitahu dia time tu. tapi aku tak faham apa yang dia cuba cakap kat aku sebab aku tak faham ah. tapi sekarang aku dah faham maksud kau iz. aku tahu perasaan kau sekarang.

dah ramai orang aku pergi tanya pasal benda ni. macam loser. betul ye aku loser. tapi dalam banyak banyak tu satu pun tak bagi aku jawapan yang dijamin halal. yang dijamin baik punya. semua pun cakap benda sama.

kesimpulanya, kau yang tentukan takdir kau sendiri. takat sabar je tak kemana bhai.

2 comments:

Macham Iz Punye said...

pergh

Sendra said...

everything will get better soon.percayalah.