Saturday 20 February 2010

sebelum berangkat pulang ke bostan kiri

nak aku cerita dari mula? penat lah nak ingat semua benda balik tapi aku rasa lagi penat badan aku ni nak tampung semua jam credit yang aku guna untuk tidur sepanjang cuti ni. ye aku tahu. lumrah alam. setiap kali cuti memang banyak gila assignment yang kau akan dapat dari lecturer korang masing masing. aku tahu juga yang walaupun semua orang dah tahu yang assignment banyak tapi mesti bila dah hujung minggu macam ni baru nak fikir bila nak buat kerja kerja yang banyak tu. ye aku pun tak terkecuali.

minggu cuti aku bermula dengan semangat keazaman kental lagi jitu lah konon sebab aku dah konon bertekad azam nak buat semua benda minggu ni. konon nak siapkan sebelum hari selasa. haa kau tengok sekarang dah hari sabtu apa yang kau dah buat? erkk, lukis border layout baru. BORDER LAYOUT JE BANGG. kau pergi bunuh diri sekarang kau pergi sekarang juga.

assignment kerja kau tak banyak. dua kerja je sebab dua subject je yang kental nak bagi kerja sekolah waktu cuti sekolah tapi kerja nya manggghaii kemain lagi langsung tak sentuh konon cuti panjang. bukan aku dah kata ke yang cuti seminggu amatlah pendek untuk orang tinggi.

dah tu apa yang orang tinggi buat time cuti?
TIDOQ

semalam hari jadi aku. ye terima kasih kepada siapa yang ingat. kepada yang ada effort ajak aku keluar bercelebrate pun terima kasih juga :') . kepada orang yang aku asyik dok call tak sudah sudah tu, ye sekarang kau tahulah yang kau lah dalam senarai 8pax aku. 8pax kental lagi pejal. haa amek kau sepanjang minggu aku kacau kau date nanti.

berkat umur tua setahun dari tahun lepas, aku dah boleh bawa kereta lebih jauhhh dari kawasan zon selamat parental guidance aku. berkat umur tua setahun ni juga, hmm alhamdullilah lah yang aku diberkatkan dengan orang tersayang sekeliling aku. amin.

3 comments:

ir.mizz farahin said...

salam
slaloo gak bc blog kamu..
erm...btol33 thyme cuti nie tido jew....biler lg nak bls balik kan.hehe

Unknown said...

nampak sgt aku lah org dlm 8 pax mu. mungkin sbb aku ada 8pax, bukan 6 pax je.

izzh rzak rock said...

ir.mizz farahin: :) tidoq yo lahh kojo yang buleh nak buek ni haa.

iz: kita memang ada lapan pek masel wehh.