Tuesday 9 February 2010

ma, i wanna come home

wohh gila bapak ahh internet laju gila macam diorang berenang kuak dada ke apa entah. aku buka apa benda semua pun laju tahap kijang. sumpah aku teruja. tak yah nak tunggu nak load lama lama. dah dah, sekarang boleh tinggalkan broadband yang sumpah macam haram jadah. baik guna internet uitm.

tapi bila internet dah laju semacam macam ni, benda yang patut aku buat memang tak ah aku nak buat. benda report apa benda entah semua benda entah memang langsung aku tak sentuh. yang aku buka, balik balik benda sama.

bosan lah duduk perak ni. aku nak balik cepat cepat. tapi lamanya nak tunggu hari sabtu. kenapa lah ada pula nak buat sports day hari sabtu ni. kenapaaa?? gila kau instructor senamrobik?! dah ziqah, u jadi sorang.

senarai perkara perbuatan hari cuti kini bermula. yeahhh :))


No comments: