Wednesday 24 March 2010

ambo ghoyak ke mung

terasa macam nak update benda sikit harini pagini.

minggu lepas, aku ponteng class tiga hari sebab nak pergi concert placebo kat KL. plan yang memang dah lama gila dah di plan tapi tetibe tajadi sebab tak cukup duit pastu macam tak rasa nak pergi sebab banyak kerja pastu tiba tiba thina sms ajak pergi tapi aku kata kat dia aku hanya akan pergi kalau dia menang ticket free sekali HAMBEK KAU THINA MENANG TICKET FREE. jadi janji perlu dikotakan, aku ponteng class dan dah pergi tengok placebo dah balik perak dah pun ni haa.

balik ke perak, balik ke kehidupan malas tak buat assigment tidoq kat bilik tengok movie makan koko krunch.

harini hari rabu, aku dah lewat hantar assignment by one week dah sekarang. okay fine lah benda dah siap tapi sebab malas nak jalan jauhhh pergi bilik lecturer aku yang kat hujung alam tu jadi, penghantaran delay kejap. ni bukan alasan semata mata. besok lah aku hantar. tengok kudrat tenaga naga dulu.

final project dah starttt. mapuh ghama ghama deh.

2 comments:

Unknown said...

macam tak percaya,aku juga pergi concert Placebo tu lah weyh.tiket beli lagi..weyh2..apa ni..fokus kat kerjalahh..anyway goodluck final project kau.

arfasyrf said...

gilalah.
patut lah mcm kenal ja.
rupa2 nampak kat placebo.
=)