Tuesday 8 June 2010

lepas rindu,

dah naik berapa minggu entah asyik merancang untuk masa tiga hari akan datang ni. harini, esok, lusa. banyak plan yang dah dibuat. banyak merancang, banyak lagi yang di cancel nya. fikir fikir sampai naik pening. minta idea tunjuk ajar segala orang yang aku kenal. semua sudah aku buat untuk bagi yang tiga hari ni jadi best tahap paling best kalah world cup. gila aku tunggu sampai segala benda negative datang main dalam kepala aku. banyak juga halangan yang datang. padahal baru merancang. belum nak laksana lagi. aiyohh

akhirnya, hari yang aku tunggu dah datang. segala benda negative memang langsung tanak bagi aku aman. bagi aku takot sorang sorang gigit kuku. aku takot sangat apa yang asyik main dalam kepala aku ni macam tiba tiba nak muncul dalam hidup aku. contoh macam cerita dua entry bawah entry yang ini. sepanjang tunggu, banyak lagi halangan yang datang. sampai aku rasa nak give up. sebab macam gila dengki gila.

alhamdullilah.
yang di rancang tak jadi. yang di harap tak jadi juga. yang semua segala yang memang takde langsung. tapi ada satu benda yang menjadi.

u selamat sampai one piece walaupun tak lama. walaupun apa yang i harap dari u i tak dapat. walaupun hang dah gelap macam tambi, rambut dah panjang kalah rambut faizal tahir, walaupun 5jam je. tak apa. thank you love, lepas dah satu list. 132 to go.

No comments: