Sunday 6 June 2010

lechuguilla

selalunya bila nak kena buat jadual kerja, aku memang dari awal awal lagi dah cop nak ambil shift pagi sebab aku tanak balik lambat pastu nanti bila balik rumah selalu sangat dinner dah habis sebab satu family aku memang selalu buat buat lupa yang aku pun nak makan juga time malam. jadi kalau aku balik awal, atleast aku tak payah nak buat muka murung/sugul bila tak dapat makan kat mak aku. kurang sikit rasa bersalah aku. tapi padahal aku ni macam anak dara tak bersyukur ke ape entah. tak nak masak sendiri. maluew.

tapi tiba tiba harini, chui lai bagi aku shift petang. jadi terpaksa aku kerja juga balik tengah malam. teman marlisa buat closing. dan macam biasa, dinner dah habis lapar aku sorang sorang sampai sekarang ni haa. dah dasar pemalas. padan muka -__-'

tapi tapi, atleast ada juga hikmah nikmat yang aku dapat harini sebab masuk kerja lambat. pagi pagi aku dah bangun sebab dah terbiasa bangun awal pagi dinihari setiap hari. godek godek channel astro pagi pagi memang tak ah nak dapat tengok cerita best. tapi sekali aku tertengok national geographic pagi tadi in HD pastu pastu terus aku nak google pasal benda ni bila balik kerja. terus rasa macam tenang lah konon macam ni secret place ape entah :)

ape tak rasa lawa ke apa entah la kan benda benda ni. macam nak curi bawak balik rumah pastu letak kat tengah tengah living room pastu buat macam feng shui sikit. harapbila dah dapat feng shui ni, gaji masuk awal sikit. AMINNNNN.

bila dok Google pasal benda ni, dalam kepala aku asyik dok ulang ulang lagu marlisa. demm u. teringat macam mana Miley Cyrus dok gelek gelek atas lantai hijau pakai baju konon hot dia tu yang aku dengan marlisa asyik dok imitate kat depan kaunter. ok dah besok buat lagi.

1 comment:

Asmi Asmidar said...

mmg nice la tmpat tue