Saturday 13 March 2010

amende neh

agak nak tergelak aku bila aku jalan jalan ber blog-walking dari satu blog ke satu blog yang lian pastu nanti aku nampak ada dua tiga kerat yang sibuk nak ceritakan segala jenis sebab kenapa diorang dah lama tak update blog. ada yang boleh tahan alasan yang kira boleh diterima akal juga lah mungkin sebab diorang buat lawak yang cam cibai punya lawak pastu bila baca pun tak terasa macam diorang ni sebenarnya macam lame nak bagitahu satu dunia yang kenapa diorang tak dapat nak update blog setiap hari. yang golongan macam ni, takpe. boleh diterima.

tapi golongan yang macam "hey yallzz, sowey cebab kiter tak dapat nark update blog lagiew hariew niew" punya golongan ni, hmm macam mana patut aku bagitahu apa yang ada dalam kepala aku ni eh?? hmm mungkin aku patut berterus terang dengan mengatakan yang EUW WEH KAU GELI. eh jap, ada sesiapa terasa ke sekarang? sebab bila dah ada orang tulis benda macam ni, pastu nanti ada orang yang dah baca benda ni nanti ada juga yang akan terasa maka konklusinya bla bla blaa. benda sama berulang balik.

ok, berbalik kepada apa yang aku cakapkan tadi, EUW WEH KAU GELI. aku tulis benda ni sebab aku baru je tadi jalan jalan ber-browsing pastu baca baca blog entah sapa entah aku pun tak tahu. dan bila aku dah buka dah baca dah interpret segala jadahnya yang semua ni tulis aku macam pelik, rupanya diorang ni rockstar superstar. sebab bila dah lama tak update blog (which is baru sehari) diorang dah gelabah tulis benda macam "sowey readers my beloved followers. semalam i bz kat spa buat kuku".

and yes,
aku rasa macam nak jadi pula rockstar superstar.
hotak hang.

tapi apa boleh aku buat/kata kan. aku sendiri pun mungkin entah entah dah pun tulis benda benda camtu. nak buat apa pun. dah blog masing masing. mungkin diorang rasa perlu nak update entry setiap hari. walaupun entry diorang hanyalah benda benda yang macam "i gaduh dengan boyfie lagi harini". tahniah child.