Sunday, 20 December 2009

apabila kau bukan seperti yang diharapkan,

kau mula hampa, fikir yang kau tak patut dilahirkan di dunia. kau mula sepak pintu, pecahkan cermin, tumbuk lesung batu segala jadah haram yang boleh kau buat. kau tak puas hati dengan hidup yang tak adil. tapi nak buat macam mana dohh. dah kau memang ditakdirkan untuk jadi macam tu. kalau dah ditakdirkan ibu bapa kau nak buang kau masa kau kecil dalam tong sampah, nak buat macam mana. atleast kau hidup juga sampai hari ini. bernafas juga kau, dapat juga kau tengok cerita Ninja Assassin walaupun sumpah tak berbaloi, dapat juga kau baca entry blog yang aku tulis ini walupun bukan aku tujukan kat kau tapi dah ditakdirkan kau baca pastu kau terasa dan sekarang kau rasa macam nak sepak pintu, pecahkan cermin, tumbuk lesung batu segala jadah haram yang boleh kau buat.

6 comments:

za8yusoff said...

the worst thing is we couldnt have everything we want but dat makes our life interestinggg dowhh. (:

izzh rzak rock said...

:D yelah zaid.eh jap.kenapa aku bukan dalam list BFF kau kat fb??fine lah zaid.

za8yusoff said...

jah.kau tu awek org.bajet laa nak letak awek org kat BFF.kang kene kapak kepale aku dgn benji pulakk kang. caih. aku dah tale ajak kau g lowyat, msg merapu dgn kau dah.haha

izzh rzak rock said...

haha.takpelah.nanti biar aku yang ajak kau pergi lowyat eh.

Azim~jimkimjat said...

izzah razak kpunyaan benji ke?

izzh rzak rock said...

tak tahu tak tahu tak tahu