Sunday 6 December 2009

day-night out

5 december 2009, sabtu

aku selalu percaya yang jangan plan apa apa sebab bila kita dah ghairah sangat nak plan plan semua nanti benda tu takkan menjadi. aku juga selalu percaya yang satu gambar akan ada cerita sampai seribu perkataan.

atas dasar itu jugalah, perkara yang sedemikian berlaku.

alkisah,
aku tak tahu kenapa, harini aku memang sumpah sengaja sibukkan diri aku sendiri. dari pagi bangun tidur sampai lah time nabil sms nak bagitahu yang dia dengan zharin nak keluar petang nanti.

pagi aku bangun, terus ajak mak keluar beli barang nak buat cookies. balik mandi makan buat cookies. habis, lepak lepak kejap, nabil sms, terus keluar. semua benda yang tak rancang. aku suka sangat kalau dah jadi macam ni. sebab bila tak rancang, kita rancang time tu juga. apa yang keluar kat kepala benda tu lah yang kita buat dan hasilnya memang ikut kehendak hati. tak payah fikir panjang. tak kusut kepala. berehh.

*untuk keterangan lanjut mengenai bila apa bagaimana siapa dimana sila tekan klik nama ini: NABIL AIZAT , ZHARIN HARIZ

1#: Baazar yang tak serupa baazar sangat. Nabil ajak datang sebab nak support booth kawan dia. atas dasar nak support, i semangat beli necklace dengan pendant comel dan mereka dengan baik hatinya bagi harga yang memuaskan hati :) dan nabil beli spec mata takde kening. zharin nak save budjet lah konon. cehh.

destinasi seterusnya, OU dengan harapan dan hati berkobar nak tengok movie. tapi malangnya takde movie yang best. dan Ninja Asassin start lambat. tapi takpe, masa yang teluang dihabiskan dengan shopping secara kecil kecilan.

2#: Cotton On. KEDAI MURAH COMEL BEST SUPERB NASIB BAIK DAH BUKA KAT OU I SAYANG YOU.(nuff said)

3#: Forever21. hampa tak beli barang yang di ingini. atas dasar mendengar kata nabil dan zharin, lengkali lah baru beli. hmph.

4#: Pull and Bear. akhirnya nabil dan zharin jumpa heaven mereka.

5#: (gambar hiasan)

6#: pit stop untuk orang nak makan budjet.

*7#: kitorang ada pergi beberapa kedai lain tapi takde gambar. semua dah godang malas nak ambil gambar.

8#: (gambar hiasan)
9#: balik time.

p.s://korang punya teori tak boleh bla. walaupun i asyik salah teka but i'll get it right next time :)


2 comments:

Romie Pujaan said...

meroyan aku tengok gamba korang berpusing sekitar kota raya malaysia. janji aku dpt tengok mcm2 kapal terbang this weekend amin ahaha

izzh rzak rock said...

cehh cakap jelah kau pergi lima.eh jap.kau memang wajib kena pergi lima pun